dmBiH uspješno odgovorio na inflaciju, poslovnu godinu završio sa 344,1 miliona KM

Drogerijski lider dmBiH uspješno je završio poslovnu 2022/2023. godinu te ostvario promet od 344,1 miliona KM.

To u odnosu na prethodnu poslovnu godinu predstavlja rast od čak 26,20 posto, čime je još jednom ta kompanija potvrdila status drogerijskog lidera u BiH – rečeno je danas na godišnjoj pres-konferenciji te kompanije u Sarajevu.

Kako je saopćeno, dm je investirao 11,45 miliona KM u sve segmente poslovanja: dm dialogicum, distribucijski centar, zaposlenike, nove prodajne kanale, digitalizaciju te preuređenje postojećih i otvorenje novih dm prodavnica.

Otvaranjem četiri nove dm prodavnice u Banjoj Luci, Brčkom, Usori i Sarajevu prodajna mreža proširena je na 88 dm prodavnica, dok je osvježenjem osam dm prodavnica, kupcima dodatno osiguran ugodan osjećaj kupovine.

U dm prodavnicama širom BiH te putem dm online shopa ostvareno je rekordnih 15,1 miliona kupovina, čime je ukupan broj kupovina rastao za 11,19 posto.

Direktor dmBiH Damir Šlosel je izjavio da je uspjeh postignut filozofijom “živjeti posao“ koja je podržana kroz brojne benefite za zaposlenike kao što su redovan sistematski i stomatološki pregled, kao i mogućnosti dodatnih edukacija o zdravlju uposlenika.

– Veoma smo ponosni što smo uspješne poslovne rezultate ponovno postigli tako što kontinuirano u fokus našega djelovanja stavljamo čovjeka – bilo da je riječ o našemu kupcu, partneru ili zaposleniku. Novi trendovi življenja, od konzumiranja drukčijih proizvoda do kreiranja posve novih kupovnih navika, razlozi su zašto smo intenzivno radili na prilagodbi asortimana i unapređenju online kanala prodaje – rekao je Šlosel.

Pri tome su, kaže, vodili računa da na rast inflacije odgovore brojnim mogućnostima uštede, poput “Uvijek povoljno“ cijena svih dm proizvoda, pogodnosti dm active beauty programa lojalnosti i dm robnih marki.

– Svjesni da uspješne poslovne rezultate možemo postići zahvaljujući sposobnim, educiranim, ali i zadovoljnim zaposlenicima, uložili smo više od 1,5 miliona KM u edukacije, projekte ličnog razvoja i zadovoljstva zaposlenika, dok smo našu društvenu odgovornost iskazali kroz brojne projekte podrške i razvoja zajednice u kojoj poslujemo. Imajući u vidu posljedice inflacije, našim zaposlenicima smo u ovoj godini, pored redovnog regresa i 13. plate, osigurali povećanje plate za prosječno 25 posto – istakao je Šlosel.

U protekloj godini, kako je rekla voditeljica Nabave Admira Isaković, dm online shop je zabilježio više od 12 miliona posjeta, dm active beauty programu lojalnosti pridružilo se ukupno 345.000 članova, dok je ‘Moj dm’ aplikacija imala više od 325.000 preuzimanja.

Uvezivanjem ‘Moj dm’ računa s dm active beauty računom našim kupcima ponudili su i dodatne mogućnosti za uštedu, u čemu trenutno uživa 59 posto korisnika koji su povezali račune.

Poseban fokus dm je na podršci mentalnom i fizičkom zdravlju žena. U tom smislu, kako je rekla voditeljica Logistike i prodajne regije Kristina Ćosić, u protekloj poslovnoj 2022/2023. godini, dm je kreirao nekoliko kampanja usmjerenih na dobrobit zajednice za čiju realizaciju je ukupno utrošeno više od 143.000 KM, dok je 130 zaposlenika provelo više od 1.000 sati u društveno korisnom radu.

U okviru svjetski poznatog Black Fridaya, u dm-u poznat kao “Giving is the new black“, ta kompanija zajedno sa svojim kupcima donira 5 posto dnevnog prometa narodnim kuhinjama širom BiH. Protekle godine dm je tako osigurao donaciju više od 9.000 obroka vrijednosti od gotovo 50.000 KM.

U četvrtu godinu uspješnog nastavka ušao je i projekt „Feel Good majica“ kojom dm, u saradnji sa portalom Bonjour.ba, kontinuirano podržava razvoj ženskog poduzetništva.

– Do sada je ukupnim iznosom od 28.000 KM podržano više od 300 bh. poduzetnica, a u novembru ćemo održati i drugu dm akademiju na kojoj ćemo za razvoj bh. poduzetništva donirati 9.000 KM – izjavila je Ćosić.

Prepoznavši potrebu da se u javnosti podstakne dijalog o izazovima i mehanizmima očuvanja mentalnog i fizičkog zdravlja žena, dm je realizirao prvu stručnu konferenciju o zdravlju žena pod nazivom “dm ženski razgovori“ na kojoj je, pred više od 300 posjetilaca, govorilo šest vrhunskih stručnjakinja iz sfere fizičkog i mentalnog zdravlja.

Voditeljica Financija Alma Aščić-Efendić je kazala da je s više od 60.000 KM ukupne vrijednosti dm podržao realizaciju 14 projekata za unapređenje i očuvanje fizičkog i mentalnog zdravlja žena širom BiH. Podršku ovim projektima pružili su i realizacijom 6. dm ženske utrke, jer je od svake kotizacije izdvojena 1 KM, čime su trkačice direktno dale svoj doprinos ovoj važnoj temi.

Navela je kako je ukupan iznos ulaganja u projekte posvećene zdravlju žena 370.000 KM.

Direktor dm BiH Šlosel je otkrio kako u narednoj poslovnoj godini planiraju veće investicije koje podrazumijevaju: širenje prodajne mreže za sedam novih dm prodavnica i otvaranje novih radnih mjesta, ulaganje u održivo poslovanje i očuvanje energije, postavljanje solarnih panela na dm objektima te uvođenje inovativnih kanala prodaje.

U domenu društvene odgovornosti dm će ostati posvećen unapređenju i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja žena.

(033.ba)

biznis.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima