back to top

Hubspot certifikat – za buduće inbound marketing stručnjake

Ako ste željni saznati kada je Internet marketing (što je, uz programiranje, jedna od najunosnijih vještina koje možete steći samoobrazovanje), Akademija Hubspot je nešto što ne smijete propustiti. S jedne strane čeka vas mnogo vrijednih znanja potpuno besplatno a donose vam neki od najboljih stručnjaka na tom području. S druge strane, kada sve dobro naučite, dobit ćete certifikat koji jamči vaše znanje bilo gdje u svijetu, a uz to je i besplatan.

Stoga nema izgovora da ne odvojite malo vremena i zasučete rukave.

Zašto je Hubspot certifikat posebno vrijedan?

hunspot-certifikatHubspot je jedan od najistaknutijih brendova u svijetu digitala uopće. Hubspot blog, njihov newsletter i istraživanja čije rezultate dijele, adresa su na koju stručnjaci iz područja internet marketinga iz cijelog svijeta dolaze po najnovija znanja. Jednostavno, oni su netko kome možete vjerovati i netko tko pokreće priče, predviđa razvoj događaja, dijeli najbolje savjete.

Poznati su i po skovanju tog izraza Ulazni marketingšto je danas općeprihvaćeno, a zapravo uključuje sve nove vrste marketinga koje su postale moguće dolaskom interneta, za razliku od tradicionalnog marketinga.

Dok je marketing prije značio izaći na ulicu punu ljudi i preko razglasa pozvati sve prolaznike da kupe vaš proizvod, inbound marketing je nenametljiv, ne rasipa resurse, iznimno je isplativo namijenjeno samo onima koji zastupaju potencijalne klijente. I uspijeva.

Što možete naučiti u Hubspot akademiji?

Na putu do S Hubspot certifikatom imat ćete priliku proći sve relevantne teme vezane uz ovo područje. Za vas je to vrijedno znanje bilo da želite sami promovirati svoje poslovanje ili se specijalizirati i raditi to za klijente.

hubspot

Tečaj je podijeljen u 12 područja i sadrži preko 4 sata video materijala. Brzina, tj. Vi određujete tempo rada, kako Vama odgovara.

Iako Hubspot certifikat postoji već nekoliko godina, sam tečaj se redovito ažurira najnovijim informacijama. Jasno je da ovo nije područje zauvijek fiksnih pravila. Možete biti sigurni da ste primili najažurnije podatke i čuli najnovije taktike, a za budućnost ćete imati Hubspot blog ili newsletter kako biste uvijek bili u tijeku i bili prvi koji će čuti što je novo ili dolazi gore u ovom području. Upravo zbog toga Hubspot certifikat ima ograničen rok valjanosti, a nakon isteka certifikata imate mogućnost ponovnog polaganja ispita, obnavljanja starih znanja, stjecanja novih i dobivanja novog, važećeg certifikata.

Tečaj se, kao što smo rekli, sastoji od 12 područja i tu je da vas naučim svemu što ulazi u Inboud marketing, od stvaranja odredišnih stranica i popisa za slanje e-pošte, slanjem segmentiranih e-porukaizradu obrazaca na web stranici i analizu postignutih rezultata, do održavanja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoj složenijih marketinških strategija.

Kao što smo rekli, odličan je za sve one koji se žele profesionalno baviti digitalnim marketingom, ali i za sve male poduzetnike koji imaju vremena i želje sami upravljati svojom online prisutnošću i marketinškim strategijama.

Zaista vrijedan certifikat koji je priznat u cijelom svijetu

Tečaj pokriva osnove inbound marketinga, ali također pruža mnogo sofisticiranog znanja, dakle, puno je više od puke formalnosti i samo još jednog bedža na LinkedIn profilu. Morate stvarno naučiti sve što je potrebno za prolaz. Ali nije li cilj nešto naučiti?

Prilikom polaganja certifikacijskog testa imate 75 minuta da odgovorite na 60 pitanja. Ako ne uspijete prvi put, imate još dva pokušaja, a ako ni tada ne uspijete, mogućnost polaganja se zatvara 30 dana. Dovoljno vremena za dodatno učenje. I učiti.

Nakon položenog tečaja, imate još jedan korak do certifikacije.

To je praktikum: dokaz da ste postigli minimalno potrebne rezultate u svojim marketinškim aktivnostima. Vrlo zahtjevno za one koji sami vode sve marketinške aktivnosti, ali i izvrstan razlog da što prije zasučete rukave i primijenite svježe znanje. U slučaju da ste već dio tima, možete prijaviti rezultate koje je postigla vaša tvrtka.

Sve u svemu, vrlo zanimljiva edukativna avantura koja vas neće koštati više od nekoliko dobro provedenih dana ili tjedana.

Silazi dolje

Poznati su i po skovanju tog izraza Ulazni marketingšto je danas općeprihvaćeno, a zapravo uključuje sve nove vrste marketinga koje su postale moguće dolaskom interneta, za razliku od tradicionalnog marketinga.

Kao što smo rekli, tečaj se sastoji od 12 područja i tu je da vas nauči svemu što je dio Inboud marketinga, od kreiranja landing stranica i mailing lista, do slanja segmentiranih mailova, kreiranja formi na stranici i analize postignutih rezultata, do održavanja profila na društvenim mrežama u poslovne svrhe i razvoj složenijih marketinške strategije.

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima