back to top

Korisni alati za digitalne trgovce

Na tržištu vjerojatno postoji bezbroj alata koji se mogu koristiti u različite svrhe u digitalnom marketingu. U ovom tekstu ću vam otkriti neke od alata koje najčešće koristim i koji mi pomažu da posao obavim brže i učinkovitije 📈

Većina tih alata je besplatna i odlično obavlja svoj posao.

Alati za pisanje sadržaja

Ovi su alati korisni za pisanje bilo kojeg sadržaja na internetu, posebice postova na blogu.

  • Google Translate – Naravno da svi znate za njega. Koristim ga da provjerim neke riječi za koje nisam siguran kada pišem tekstove na engleskom. Besplatno.
  • Grammarly – Odličan alat kojim provjeravam je li tekst koji sam napisao na engleskom gramatički točan i u duhu jezika. Verzija koju ja koristim je besplatna. Ako pišeš na srpskom, tu je https://kakosepise.com/

tekst koji sam napisao na engleskom je gramatički ispravan

  • Tezaurus – Ako želite pronaći sinonim za riječ u engleskom jeziku. Na primjer. ako ste riječ “međutim” upotrijebili više od jednom, a želite je zamijeniti nečim drugim, ovaj alat će vam predložiti sinonime. Besplatno.

slika-2

  • Provjera plagijata – Kada želite provjeriti je li neki sadržaj 100% originalan. Pretpostavljam da znate da tekstovi koje objavljujete trebaju biti potpuno originalni (ne kopirani, jer Google to kažnjava). Besplatno.
  • Buffer – Alat za planiranje objava na društvenim mrežama. Imate besplatnu opciju za tri društvene mreže, dodatne se plaćaju. Kako nemam vremena svaki dan objavljivati ​​na svim društvenim mrežama na kojima sam prisutan, sadržaj za objave obično pišem ponedjeljkom i rasporedim ih za cijeli tjedan.

slika-3

  • BuzzSumo – ponekad ga koristim da vidim koji su najčešće dijeljeni članci o temama o kojima planiram napisati post na blogu. Na taj način mogu analizirati te članke i vidjeti zašto su postali viralni te pokušati sam napraviti jedan. Besplatno je za ograničeni broj pokušaja.
  • AnswerThePublic – kada unesete ključnu riječ koju planirate staviti u naslov svog teksta, možete provjeriti što ljudi upisuju u Google vezano uz tu ključnu riječ. Na taj način dobivate ideje o čemu možete pisati u tekstu. Besplatno.
  • Brojač riječi – kada napišete post na blogu i već imate unaprijed definiran broj riječi ili znakova koje trebate popuniti. Ovaj se alat koristi za provjeru koliko riječi ili znakova ima vaš post na blogu. Bez soli.
  • Canva – Za sve one koji nisu dizajneri, a trebaju kreirati razne vizuale za društvene mreže. Uz pomoć ovog alata napravio sam neke od vizuala koje sam kasnije pustio kao reklame na FB i IG. Postoji besplatna verzija.

korisni alati za digitalne trgovce

  • Snov.io – koristim ga za slanje newslettera. Također mi daje statistiku o tome tko je što pročitao, jesu li kliknuli na poveznicu itd. Moraš to platiti.

slika-5

Ako ste zainteresirani za pisanje sadržaja i želite se usavršiti na tom polju, pogledajte ovaj trening “Kako napisati sadržaj koji privlači pažnju i prodaje”.

SEO alati

  • Ahrefs – definitivno najbolji i najopsežniji SEO alat. Pomoću ovog alata možete provjeriti ocjene domene web stranica, analizirati poveznice, ključne riječi, konkurenciju, pronaći spominjanje brendova itd. Koristio sam i Semrush, ali Ahrefs mi je svakako draži. Moraš to platiti.

alat za veze ahref

  • Yoast – alat koji vam pomaže optimizirati svoju stranicu. Daje vam savjete i prijedloge o tome što poboljšati kada pišete svoj tekst – imate li dovoljno ključnih riječi, alternativni tekst za slike, meta oznake, unutarnje i vanjske veze itd. Besplatno.

koristan posao seo dodatka yoast

  • Ubersuggest – za analizu ključnih riječi prije nego počnete pisati post na blogu. Besplatno.
  • Google Search Console – Daje vam analizu kako Google vidi vašu stranicu i što možete poboljšati.
  • Screaming Frog – alat koji pretražuje URL-ove na stranici, njihove HTTP statusne kodove, naslove i druge važne elemente za SEO analizu. Ima besplatnu verziju.
  • SeoWebPageAnalyzer – daje kratku seo analizu vaše stranice i što možete poboljšati. Besplatno.
  • Responsivedesignchecker – Pokazuje vam kako vaša stranica izgleda na različitim uređajima (stolno računalo, tablet, mobilni…) Besplatno.
  • SimilarWeb – analizira stranice koje unesete. Koliko imaju posjeta, s kojih kanala, u kojim zemljama itd. Besplatno.
  • GTMetrix – analizira brzinu učitavanja stranice vašeg web-mjesta i daje preporuke za poboljšanje performansi. Besplatno.

Alati za širenje

  • Hunter – po mom mišljenju najbolji alat za pronalaženje email adresa. Koristim ga kada sam na web mjestu da pronađem urednike ili ljude koji su mi potrebni za kontakt. Besplatno za ograničeni broj pokušaja.

korisni alati za digitalne trgovce

  • Linkedin – sve ljude koje trebam prvo pronađem i istražim na Linkedinu, a tek onda im pošaljem mail. Linkedin je sjajna mreža za pretraživanje i širenje.
  • MixMax – Alat koji koristim za izradu predložaka kada radim outreach i koji mi daje podatke o tome je li e-mail otvoren, je li osoba kliknula na link itd.

Ako vas zanima tema outreach-a, odnosno kako doći do ljudi koji su vam potrebni i kako drastično povećati šansu da potvrdno odgovore na upite koje šaljete, pogledajte ovaj trening Outreach – Kako do odgovora na vaše upite biti DA”

Alati za praćenje analitike

Ono što se ne prati ne može se upravljati. Zato je tu Google Analytics.

Postoje naravno mnogi drugi alati za praćenje i analizu podataka, ali ja najviše koristim Google Analytics. Sjajan alat za provjeru koliko sam posjeta imao na web mjestu, odakle ljudi dolaze, koji su postovi na blogu najčitaniji itd.

To bi bilo to od mene u ovom tekstu. Nadam se da vam je bio od koristi i da ćete isprobati neke od alata iz ovog teksta. Javite dojmove 🙂

Ako vam se sviđa moje pisanje i zanima vas posao i marketing, možete pogledati i moj blog na kojem pišem o tome.

I naravno, ako imate neke alate koji štede vrijeme i živote, slobodno napišite u komentarima 🙂

poljupci,

Janjetina

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima