back to top

“Prolaz srama”: Kako je njemački lanac marketa privukao pažnju američkih kupaca

Caitlyn Pratt je strastveni kupac u marketu Aldi, toliko da prelazi državne granice nekoliko puta mjesečno, vozeći se 45 minuta od svoje kuće u Heaveneru u Oklahomi do najbližeg Aldija u susjednom Arkanzasu.

Udaljenost joj ne smeta jer može učiniti ove tri stvari: ostati u okviru budžeta za potrebe svog domaćinstva, preskočiti lanac Walmart i što je najvažnije, prepustiti se zabavnoj maloj pristupačnoj “potrazi za blagom” na mjestu koje su obožavatelji Aldija nazvali “prolaz srama”.

Aldi, privatna njemačka prodavnica koja ima ponudu svakodnevnih niskih cijena poput Walmarta, posluje u SAD-u od 1976. godine kada je otvorila svoju prvu prodavnicu u Ajovi. Danas ima više od 2.000 prodavnica širom SAD i 12.000 prodavnica širom svijeta.

Unutar svake Aldi trgovine nalazi se jedan prolaz robe koja uglavnom nema nikakve veze s namirnicama. Prodavac ga opisuje kao “rotirajući asortiman specijalnih artikala koji su dostupni u vrlo ograničenom vremenu.” To može biti bilo šta, od vrtne viseće mreže do krznenog džempera za vašeg psa. Cijene su zapanjujuće, a mnogi od ovih artikala koštaju samo nekoliko dolara.

Aldi ga naziva prolazom “Aldi Finds”. Superfanovi imaju kreativniju alternativu – „prolaz srama“.

Kupci početnici u lancu prehrambenih proizvoda mogli bi pomisliti da se radi o mješavini nasumično odabranih stvari gurnutih na police, koje se ponekad prosipaju po podu nakon što se talas kupaca spusti u srijedu ujutro i traže jedan artikal te sedmice koji je postao viralan. Ali često su proizvodi pažljivo odabrani i sezonski tempirani kako bi zadovoljili ono što kupci već traže.

Žurba srijedom se često može vezati za okorjele Aldi kupce, od kojih su 3 miliona članovi vrlo aktivne Facebook stranice “Aldi Aisle of Shame” i često objavljuju svoje kupovine.

Pratt je jedna od njih. Ona sa zadovoljstvom priznaje da je “prolaz srama” za nju isto toliko katalizator kao i Aldijeve čuvene niske cijene – za koje je istraživanje pokazalo da na nekim tržištima mogu biti i do 15% niže od američkog Walmarta – da bi je natjerala da mjesečno pređe 42 milje da dođe do trgovine.

Aleja iskušenja

Pratt, koja je Aldi kupac više od 12 godina, toliko voli ovaj brend da izbjegava odlazak u Walmart supercentar koji je samo 15 minuta od njenog doma.

“Kada uđete u Walmart i tražite konzervu boranija, imate 18 različitih opcija. U Aldiju postoji jedan, a možda još jedan. Mogu da uđem i izađem i dobijem tačno ono što mi je potrebno, a da ne provedem tamo cijelu vječnost“, kazala je Prat.

Kada završi sa svojom listom osnovnih namirnica, kreće u čuveni prolaz kako bi kupila jeftino druge artikle.

“Aldi Finds” može uključivati ​​sve, od lopata, plastičnih vrtnih patuljaka, tepiha za terasu, namještaja (zavisno od godišnjeg doba), do svijeća, kompleta posteljine, čestitki, patika, rasvjetnih tijela, kreveta za kućne ljubimce, odjeće, opreme za vježbanje i posuđa pa zapanjujuće niskoj cijeni.

Neki artikli, kao što su patike, zamjene su poznatim markama i po cijeni od 13 dolara za par.

Razni miks se osvježava svake sedmice, obično srijedom. “Obožavatelji vole naš prolaz ALDI Finds jer je prosječno putovanje namirnicama potrebno od posla do avanture”, rekla je kompanija u e-poruci CNN-u.

Pratt je rekla da njena regija ima svoj vlastiti deskriptor za prolaz.

„Na jugu to zovemo ‘prolaz go*ana’,” našalila se. „Zato što na nepotrebne stvari vjerovatno potrošim oko 150 dolara u Aldiju svaki put kada odem tamo“, rekla je. “Toliko s*anja dobijem za 150 dolara, od čega polovina nijesu namirnice.”

Te kupovine su uključivale prostirke, garniture za dvorište, žardinjere, lampione, svijeće, posuđe, jastuke, krevete za kućne ljubimce i odjeću za njih. “Kad mi prijatelji dođu kući, više me i ne pitaju gdje sam nabavila neke nove stvari. Oni znaju da je u pitanju Aldi”, rekla je Pratt.

Aldi je, opisujući proces koji stoji iza “prolaza srama”, rekao da tim stručnjaka za trendove i kupaca uočava rastuće trendove proizvoda i “nabavlja najbolje proizvode po najnižim mogućim cijenama”.

“ALDI-u je često potrebno devet mjeseci ili manje, donoseći relevantne artikle brže od konkurencije”, navodi se, a to uključuje i prehrambene artikle, kao što je Seafood Boil koji je testirao ‘prolaz srama’ prošlog ljeta , a koji kompanija planira da vrati ove godine.

Jedan komad iz “prolaza” – blistava haljina od 13 dolara – imala je prilično viralni trenutak prošle jeseni i predstavljena je u brojnim medijima, uključujući emisiju “Dobro jutro, Ameriko”, nakon što su kupci preplavili društvene mreže fotografijama. Međutim, nema riječi o tome hoće li taj proizvod biti obnovljen.

.fb-background-color {
background: #ffffff !important;
}
.fb_iframe_widget_fluid_desktop iframe {
width: 100% !important;
}

investitor.me

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima