back to top

Promotivna turneja turističkog sektora BiH osvaja američko tržište uz podršku USAID-a

Bosna i Hercegovina prošle sedmice ostavila je snažan utisak na turističkoj sceni Sjedinjenih Američkih Država (SAD). Uz podršku vlade SAD-a kroz USAID-ov projekt “Razvoj održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam)”, predstavnici turističkog sektora BiH predstavili su jedinstvenu ponudu ove zemlje liderima turističke industrije i medijima u SAD-u.

Bosna i Hercegovina je promovisana kao destinacija koja se ne smije propustiti, otvarajući nove mogućnosti za ljubitelje avanture, kulture i profesionalce u američkoj turističkoj industriji.

U partnerstvu s Turkish Airlinesom, Vanjskotrgovinskom komorom BiH i Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo, promocija je održana u dvama najpoznatijim gradovima SAD-a – New Yorku i Los Angelesu. Predstavljanje različite ponude BiH bilo je fokusirano na zadivljujuće krajolike, kulturnu baštinu i gastronomsku ponudu ove zemlje.

“Bosna i Hercegovina ima mnogo toga za ponuditi, ali ostaje skriveno blago za mnoge internacionalne putnike. Ova poslovna turneja bila je prilika da skrenemo pažnju na uzbudljivu turističku scenu naše zemlje koju mnogi u SAD-u tek počinju otkrivati”, izjavio je Feđa Begović, direktor USAID-ovog projekta Turizam.

Turneja nije bila usmjerena samo na predstavljanje destinacije, već i na stvaranje poslovnih veza. Dvanaest vodećih turističkih kompanija iz BiH imale su priliku sastati se s američkim turističkim agentima kako bi razgovarali o mogućnostima saradnje.

Mili Bijavica, vlasnik turističke agencije Fortuna Travel, zahvalio je USAID-u, Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo, Turkish Airlinesu i Vanjskotrgovinskoj komori BiH na podršci.

Povratna informacija od američkih agenata i agencija s kojima su razgovarali bila je izvrsna, što ukazuje na potencijal za dolazak većeg broja američkih putnika u BiH. Poslovno umrežavanje postavlja temelje za buduća partnerstva koja će omogućiti da još više američkih turista doživi čari Bosne i Hercegovine.

Američko tržište je drugo po veličini u svijetu kada je riječ o odlaznim turistima, a američki putnici su poznati po interesovanju za jedinstvene destinacije. Za BiH, uspostavljanje direktnih veza s američkim turističkim agencijama predstavlja veliku priliku za transformaciju turističke industrije.

Roberta Kravette, suvlasnica američke turističke agencije Destination Widllife, izrazila je uzbuđenje zbog prirodnih ljepota BiH i mogućnosti da pokaže nevjerovatnu floru i faunu ove zemlje.

Posjeta agente Kravette, riječima iz USAID BiH, predstavlja novo obećavajuće poglavlje u razvoju turizma u BiH.

(24sata.info)

The post Turistički sektor BiH osvaja američko tržište promotivnom turnejom uz podršku USAID-a appeared first on 24sata.ba.

Izvor: ( 24sata.info / Izvor.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima