Pozicija: Službenik/ca za administraciju i finansije
Mjesto rada: Mostar
Poslodavac: Udruženje građana Agencija lokalne demokratije iz Mostara
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Očekivani početak radnog odnosa: juni, 2024.
Trajanje Ugovora: 1 godina, uključujući 3 mjeseca probnog rada
O nama: https://www.ldamostar.org/
Opis posla:
Službenik/ca za administraciju i finansije primarno je odgovoran/na za vođenje i sudjelovanje u finansijskim i administrativnim poslovima organizacije. Radi pod direktnim nadzorom direktora/ice i svojim radom doprinosi organizacijskoj izvrsnosti.
Glavne odgovornosti:
Vođenje i ažuriranje finansijskih evidencija, knjiga, računa i izvještaja:
- Izrada i provjera finansijskih transakcija te vođenje evidencije o istim
- Sudjelovanje u planiranju i budžetiranju projekata organizacije
- Priprema projektnih finansijskih izvještaja za donatore
- Redovno praćenje i sudjelovanje u planiranju operativnih troškova organizacije
- Priprema redovnih finansijskih opertativnih izvještaja organizacije
- Sudjelovanje u procesu vođenja procedura nabavki
- Vođenje evidencije o zaposlenima
- Vođenje evidencije poslovne korespondencije
- Praćenje zakonskih propisa i pravila vezanih uz finansijsko i administrativno poslovanje
- Redovna komunikacija sa vanjskom računovodstvenom agencijom
- Redovna komunikacija s donatorima, partnerima, dobavljačima i ostalim dionicima
Uslovi:
- Državljanin/ka Bosne i Hercegovine ili strani/a državljanin/ka sa dozvolom za rad u BiH
- SSS sa minimalno 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- VŠS/VSS sa minimalno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Osnovna očekivanja:
- Poznavanje osnovnih zakonskih regulativa poslovanja nevladinog sektora
- Iskustvo rada u internacionalnom okruženju
- Izvrsne organizacijske vještine
- Napredno poznavanje vodećih računarskih programa kao što je Microsoft Office paket (Excel, Word, PowerPoint)
- Poznavanje engleskog jezika: srednji nivo – veće razumijevanje jezika, mogućnost komuniciranja u širem spektru situacija i razumijevanja složenijih tekstova.
Važno je da osoba na ovoj radnoj poziciji ima dobro razvijene analitičke, komunikacijske i organizacijske vještine te sposobnost rada u timu. Također je važno da posjeduje znanje o finansijskim sistemima i procedurama, da poštuje rokove, te da bude odgovorna i pedantna u radu kako bi osigurala tačnost, blagovremenost i pouzdanost finansijskih informacija organizacije.
Nudimo:
- Bruto platu od 2.580,00 KM
- Mogućnost edukacije i poslovnog usavršavanja
- Rad u dinamičnom okruženju
Zainteresirani kandidati trebaju dostaviti:
- Motivacijsko pismo
- Biogafiju
- Skeniranu kopiju diplome (u skladu sa prijavom)
- Dokaz o radnom iskustvu
- Pismo/a preporuke sa kontakt podacima osobe potpisnika pisma preporuke
Prijave je potrebno dostaviti putem e-maila na adresu [email protected], najkasnije do 16. 05. 2024. godine do 12:00 sati. Nepotpune i zakašnjele prijave se neće uzeti u obzir.
Poslodavac zadržava pravo da kontaktira samo one kandidate koji su zadovoljili uslove iz konkursa.