back to top

Službenik/ca za administraciju i finansije   – Udruženje mreža za izgradnju mira

Pozicija: Službenik/ca za administraciju i finansije

Mjesto rada: Mostar

Poslodavac: Udruženje građana Agencija lokalne demokratije iz Mostara

Zaposlenje: Puno radno vrijeme

Broj izvršilaca: 1

Očekivani početak radnog odnosa: juni, 2024.

Trajanje Ugovora: 1 godina, uključujući 3 mjeseca probnog rada

O nama:  https://www.ldamostar.org/

Opis posla:

Službenik/ca za administraciju i finansije primarno je odgovoran/na za vođenje i sudjelovanje u finansijskim i administrativnim poslovima organizacije. Radi pod direktnim nadzorom direktora/ice i svojim radom doprinosi organizacijskoj izvrsnosti.

Glavne odgovornosti:

Vođenje i ažuriranje finansijskih evidencija, knjiga, računa i izvještaja:

  • Izrada i provjera finansijskih transakcija te vođenje evidencije o istim
  • Sudjelovanje u planiranju i budžetiranju projekata organizacije
  • Priprema projektnih finansijskih izvještaja za donatore
  • Redovno praćenje i sudjelovanje u planiranju operativnih troškova organizacije
  • Priprema redovnih finansijskih opertativnih izvještaja organizacije
  • Sudjelovanje u procesu vođenja procedura nabavki
  • Vođenje evidencije o zaposlenima
  • Vođenje evidencije poslovne korespondencije
  • Praćenje zakonskih propisa i pravila vezanih uz finansijsko i administrativno poslovanje
  • Redovna komunikacija sa vanjskom računovodstvenom agencijom
  • Redovna komunikacija s donatorima, partnerima, dobavljačima i ostalim dionicima

Uslovi:

  • Državljanin/ka Bosne i Hercegovine ili strani/a državljanin/ka sa dozvolom za rad u BiH
  • SSS sa minimalno 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • VŠS/VSS sa minimalno 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima

Osnovna očekivanja:

  • Poznavanje osnovnih zakonskih regulativa poslovanja nevladinog sektora
  • Iskustvo rada u internacionalnom okruženju
  • Izvrsne organizacijske vještine
  • Napredno poznavanje vodećih računarskih programa kao što je Microsoft Office paket (Excel, Word, PowerPoint)
  • Poznavanje engleskog jezika: srednji nivo – veće razumijevanje jezika, mogućnost komuniciranja u širem spektru situacija i razumijevanja složenijih tekstova.

Važno je da osoba na ovoj radnoj poziciji ima dobro razvijene analitičke, komunikacijske i organizacijske vještine te sposobnost rada u timu. Također je važno da posjeduje znanje o finansijskim sistemima i procedurama, da poštuje rokove, te da bude odgovorna i pedantna u radu kako bi osigurala tačnost, blagovremenost i pouzdanost finansijskih informacija organizacije.

Nudimo:

  • Bruto platu od 2.580,00 KM
  • Mogućnost edukacije i poslovnog usavršavanja
  • Rad u dinamičnom okruženju

Zainteresirani kandidati trebaju dostaviti:

  • Motivacijsko pismo
  • Biogafiju
  • Skeniranu kopiju diplome (u skladu sa prijavom)
  • Dokaz o radnom iskustvu
  • Pismo/a preporuke sa kontakt podacima osobe potpisnika pisma preporuke

Prijave je potrebno dostaviti putem e-maila na adresu ldamostar@aldaintranet.orgnajkasnije do 16. 05. 2024. godine do 12:00 sati. Nepotpune i zakašnjele prijave se neće uzeti u obzir.

Poslodavac zadržava pravo da kontaktira samo one kandidate koji su zadovoljili uslove iz konkursa.

lda.mostar.org

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima