Žene za Žene International od 1994 godine podržava žene u njihovim naporima da poboljšaju svoj ekonomski, politički i društveni položaj, te da aktivno učestvuju u donošenju odluka kako u svojoj porodici tako i u lokalnoj zajednici. Od 1998. godine smo u okviru CORE programa i mikrofinancija radili sa više od 80.000 žena u preko 50 lokalnih zajednica i podržali osnivanje preko 30 udruženja žena širom BiH. Nastavili smo sa mentorstvom lokalnih udruženja žena nastalih nakon ovog programa i proširili djelovanje kroz osnivanje Mreže udruženja žena za ruralni razvoj u BiH koja je osnovana 2018, te od 2016 podržavamo mlade djevojke kroz jednogodišnji program Akademiju demokratije za mlade žene (DAYW). Od 2024.godine u saradnji sa Empow’Her organizacijom otvaramo prvi Centar za žene u Sarajevu.
Obzirom na dinamičan rast i kontinuirani razvoj naše organizacije, tražimo pojedince koji će se pridružiti našem timu i doprinijeti zajedničkom uspjehu.
Ako želiš postati dio tima koji:
- Cijeni tvoj rad i znanje
- Zanima se za tvoje ciljeve i pomaže ti da ih ostvariš
- Podstiče na tvoj lični i profesionalni razvoj
- Podstiče i ima opuštenu i kreativnu atmosferu
Prijavi se na oglas za:
1. Službenica/službenik na projektu
2. Službenica/službenik za komunikacije
3. Koordinatorica/koordinator za poduzetništvo
1. Službenica/službenik na projektu
Opis posla:
- Implementira aktivnosti na postojećim projektima
- Priprema, organizuje i koordinira događaje i programe koji su sastavni dio projektnih aktivnosti
- Učestvuje u izradi programskih izvještaja o realizaciji projekata
- Komunicira sa partnerima na projektima i drugim učesnicima u procesu
- Učestvuje na sastancima, radionicama, konferencijama i sličnim događajima
- Izvodi treninge /edukacije za učesnice projekata
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- Univerzitetska diploma ili SSS uz odgovarajuće radno iskustvo
- Vozačka dozvola i aktivno korištenje vozila (B kategorija)
- Aktivno znanje engleskog jezika (usmeno i pismeno),
- Aktivno znanje i rad na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije
Dodatna prednost će biti:
- Iskustvo u izvođenju treninga/edukacija za odrasle
- Iskustvo u radu na projektima u NVO sektoru
- Odgovornost, predanost i tačnost u radu, analitičnost i sistematičnost (preporuke)
- Komunikacijske sposobnosti – Dobre komunikacijske sposobnosti u govoru i pismu,
- Timski rad – Sklonost timskom radu, dijeljenju ideja, učestvovanju u razrađivanju ideja, sposobnost uspostavljanja i održavanja dobrih radnih odnosa uz senzibilnost i poštovanje različitosti, posebno u radu sa ženama
- Sposobnost za samostalan rad
- Fleksibilnost u radu
- Službenica/službenik za komunikacije
Službenica/službenik za komunikacije igra ključnu ulogu u jačanju javnog imidža organizacije i promoviše misiju kroz uspješne komunikacijske strategije. Ova pozicija se prvenstveno fokusira na održavanje društvenih mreža, nadgledanje izdavačkih aktivnosti i održavanja web stranice organizacije. Službenica/Službenik za komunikacije će također biti odgovoran za pripremu ŽŽI zaposlenih za interakciju sa javnošću i zvaničnim medijima radi širenja informacija o radu i ciljevima NVO.
Opis posla:
- Razvija i implementira komunikacijske strategije za promovisanje misije i projekata organizacije.
- Upravlja i održava društvene mreže kako biste povećali angažman i dosegli širu publiku.
- Kreira i objavljuje autentične sadržaje, uključujući članke, priče o učesnicama programa, postove na blogu, saopštenja za javnost, biltene i druge potrebne sadržaje
- Osigurava da je web stranica organizacije ažurna, prilagođena korisnicima i da tačno odražava aktivnosti i uticaj NVO.
- Njeguje odnose sa medijima i novinarima kako biste osigurali medijsku pokrivenost i promovirali rad organizacije.
- Prati medijsku pokrivenost i trendove na društvenim mrežama kako biste prilagodili komunikacijske strategije prema potrebi.
- Koordinira aktivnosti za odnose s javnošću, uključujući događaje, kampanje i partnerstva.
- Sarađuje s internim timovima kako bi se prikupile informacije i priče za komunikacijske materijale.
- Osigurava komunikacijsku podršku za aktivnosti prikupljanja sredstava i angažovanje donatora.
- Mjeri i analizira djelotvornost komunikacijskih strategija i izvještava o ključnim indikatorima učinka.
- Promoviše aktivnosti pojedinačnih projekata u skladu sa planom aktivnosti I implementacijom
- Priprema, organizuje i koordinira događaje i programe koji su sastavni dio projektnih aktivnosti
- Učestvuje u izradi programskih izvještaja o realizaciji projekata
- Komunicira sa partnerima na projektima i drugim učesnicima u procesu
- Učestvuje na sastancima, radionicama, konferencijama i sličnim događajima
- Izvodi treninge /edukacije za učesnice projekata
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- Univerzitetska diploma ili SSS uz odgovarajuće radno iskustvo
- Vozačka dozvola i aktivno korištenje vozila (B kategorija)
- Aktivno znanje engleskog jezika (usmeno i pismeno),
- Aktivno znanje i rad na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije,
- Poznavanje upotrebe AI
Dodatna prednost će biti:
- Iskustvo u izvođenju treninga/edukacija za odrasle
- Iskustvo u radu na projektima u NVO sektoru
- Odgovornost, predanost i tačnost u radu, analitičnost i sistematičnost (preporuke)
- Komunikacijske sposobnosti – Dobre komunikacijske sposobnosti u govoru i pismu,
- Timski rad – Sklonost timskom radu, dijeljenju ideja, učestvovanju u razrađivanju ideja, sposobnost uspostavljanja i održavanja dobrih radnih odnosa uz senzibilnost i poštovanje različitosti, posebno u radu sa ženama
- Sposobnost za samostalan rad
- Fleksibilnost u radu
- Koordinatorica/koordinator za poduzetništvo
Projekat: „Prema jednakosti, žene i građani u akciji za inkluzivnije društvo u Bosni i Hercegovini“
Žene za Žene International zajedno sa francuskom partnerskom organizacijom Empow’Her od januara 2024 implementira projekat „Prema jednakosti“, uz podršku AFD – Agence Française de Développement. Cilj projekta je pružiti podršku poduzetništvu žena u Bosni i Hercegovini, ali i u cijeloj Istočnoj Evropi.
Planirana je uspostava Sist’Her centar za žene u Sarajevu, koje će biti epicentar poslovnih aktivnosti žena, razvoja i sestrinstva među ženama iz Sarajeva, ali i cijele Bosne i Hercegovine! U našem Centru ćemo zajedno kreirati mreže, dijeliti znanje i iskustvo jedne s drugima, te promovirati međusobno učenje i rast.
Opis posla:
Priprema, organizuje i pruža različite vrste obuka i edukacija, savjetovanja i mentoringa i događaja u oblasti poduzetništva za žene:
- Organizuje i vodi „Školu poduzetništva za žene“ za poduzetnice početnice i za postojeće biznise koje vode žene
- Priprema i osmišlja programe i kurikulum i metode za prenos znanja i vještina za učenje o poduzetništvu u sklopu „Škole poduzetništva“,
- Organizuje specijalističke obuke a u skladu sa potrebama poduzeća/start-upa i postojećih biznisa koje vode žene na teme: marketing, vanjskotrgovinsko poslovanje, uvođenje standarda kvalitete, održavanje web stranice i dr. aktuelne teme za poduzetnice.
- Vrši mentorisanje novoosnovanih i postojećih biznisa za korisnice Sist Her Centra
- Pruža osnovne informacije i savjetovanje o procesu registracije, potrebnoj dokumentaciji i procedurama u skladu sa odabranom poslovnom djelatnošću
- Povezuje korisnice centra sa pružaocima usluga za provedbu cjelokupnog procesa registracije kod nadležnih institucija.
- Povezuje korisnice centra sa pružaocima usluga za finansiranje start-upa i postojećih biznisa
- Povezuje poduzetnice sa vanjskim saradnicima, stručnjacima iz različitih oblasti (finansije, pravo, bankarski sektor, marketing agencije, mikrokreditne organizacije, informacijske tehnologije itd.)
- Pomaže korisnicama centra da se uključe u razmjenu u okviru programa EU She Founder – ERASMUS za mlade poduzetnike/ce
Priprema, organizuje i učestvuje u različitim vidovima promocije žena u poduzetništvu događajima u cilju promocije biznisa žena / korisnica Centra Sist’Her:
Redovno prati i informiše poduzetnice/korisnice Sist’Her Centra o:
- javnim pozivima i programima u BiH i regiji koji se odnose na start-up i postojeće biznise
- programima za poticaj razvoja poduzetništva
- dostupnim programima za pristup bespovratnim sredstvima za poduzetnice
- poslovnim događajima (konferencije, seminari, sajmovi, poslovni susreti…) i drugim bitnim dešavanjima u BiH, Balkanu i Evropi.
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- VSS
- Minimalno 3 godine iskustva u oblasti poduzetništva
- Odlična pisana i govorna komunikacija
- Odlične interpersonalne vještine i sposobnost timskog rada
- Aktivno poznavanje engleskog jezika
- Odlično radno poznavanje MS Office-a
- Vozačka dozvola B kategorije
Sva radna mjesta su u Sarajevu.
Za uspješnu prijavu, potrebno je poslati sljedeće:
- motivaciono pismo,
- biografiju (CV)
na E-mail: [email protected].
U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.
Sve prijava pristigle do 31. maja 2024.godine, će biti razmatrane u prvom krugu, a kandidati/kinje koji ispunjavaju uslove, će biti pozvani na razgovor.
Prvi pregled i odabir pristiglih prijava bit će izvršen u periodu od 01. do 15. juna 2024. godine.
Oglas se objavljuje 13.05.2024. godine i ostaje otvoren do popune radnih mjesta.
Žene za Žene International od 1994 godine podržava žene u njihovim naporima da poboljšaju svoj ekonomski, politički i društveni položaj, te da aktivno učestvuju u donošenju odluka kako u svojoj porodici tako i u lokalnoj zajednici. Od 1998. godine smo u okviru CORE programa i mikrofinancija radili sa više od 80.000 žena u preko 50 lokalnih zajednica i podržali osnivanje preko 30 udruženja žena širom BiH. Nastavili smo sa mentorstvom lokalnih udruženja žena nastalih nakon ovog programa i proširili djelovanje kroz osnivanje Mreže udruženja žena za ruralni razvoj u BiH koja je osnovana 2018, te od 2016 podržavamo mlade djevojke kroz jednogodišnji program Akademiju demokratije za mlade žene (DAYW). Od 2024.godine u saradnji sa Empow’Her organizacijom otvaramo prvi Centar za žene u Sarajevu.
Obzirom na dinamičan rast i kontinuirani razvoj naše organizacije, tražimo pojedince koji će se pridružiti našem timu i doprinijeti zajedničkom uspjehu.
Ako želiš postati dio tima koji:
- Cijeni tvoj rad i znanje
- Zanima se za tvoje ciljeve i pomaže ti da ih ostvariš
- Podstiče na tvoj lični i profesionalni razvoj
- Podstiče i ima opuštenu i kreativnu atmosferu
Prijavi se na oglas za:
1. Službenica/službenik na projektu
2. Službenica/službenik za komunikacije
3. Koordinatorica/koordinator za poduzetništvo
1. Službenica/službenik na projektu
Opis posla:
- Implementira aktivnosti na postojećim projektima
- Priprema, organizuje i koordinira događaje i programe koji su sastavni dio projektnih aktivnosti
- Učestvuje u izradi programskih izvještaja o realizaciji projekata
- Komunicira sa partnerima na projektima i drugim učesnicima u procesu
- Učestvuje na sastancima, radionicama, konferencijama i sličnim događajima
- Izvodi treninge /edukacije za učesnice projekata
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- Univerzitetska diploma ili SSS uz odgovarajuće radno iskustvo
- Vozačka dozvola i aktivno korištenje vozila (B kategorija)
- Aktivno znanje engleskog jezika (usmeno i pismeno),
- Aktivno znanje i rad na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije
Dodatna prednost će biti:
- Iskustvo u izvođenju treninga/edukacija za odrasle
- Iskustvo u radu na projektima u NVO sektoru
- Odgovornost, predanost i tačnost u radu, analitičnost i sistematičnost (preporuke)
- Komunikacijske sposobnosti – Dobre komunikacijske sposobnosti u govoru i pismu,
- Timski rad – Sklonost timskom radu, dijeljenju ideja, učestvovanju u razrađivanju ideja, sposobnost uspostavljanja i održavanja dobrih radnih odnosa uz senzibilnost i poštovanje različitosti, posebno u radu sa ženama
- Sposobnost za samostalan rad
- Fleksibilnost u radu
- Službenica/službenik za komunikacije
Službenica/službenik za komunikacije igra ključnu ulogu u jačanju javnog imidža organizacije i promoviše misiju kroz uspješne komunikacijske strategije. Ova pozicija se prvenstveno fokusira na održavanje društvenih mreža, nadgledanje izdavačkih aktivnosti i održavanja web stranice organizacije. Službenica/Službenik za komunikacije će također biti odgovoran za pripremu ŽŽI zaposlenih za interakciju sa javnošću i zvaničnim medijima radi širenja informacija o radu i ciljevima NVO.
Opis posla:
- Razvija i implementira komunikacijske strategije za promovisanje misije i projekata organizacije.
- Upravlja i održava društvene mreže kako biste povećali angažman i dosegli širu publiku.
- Kreira i objavljuje autentične sadržaje, uključujući članke, priče o učesnicama programa, postove na blogu, saopštenja za javnost, biltene i druge potrebne sadržaje
- Osigurava da je web stranica organizacije ažurna, prilagođena korisnicima i da tačno odražava aktivnosti i uticaj NVO.
- Njeguje odnose sa medijima i novinarima kako biste osigurali medijsku pokrivenost i promovirali rad organizacije.
- Prati medijsku pokrivenost i trendove na društvenim mrežama kako biste prilagodili komunikacijske strategije prema potrebi.
- Koordinira aktivnosti za odnose s javnošću, uključujući događaje, kampanje i partnerstva.
- Sarađuje s internim timovima kako bi se prikupile informacije i priče za komunikacijske materijale.
- Osigurava komunikacijsku podršku za aktivnosti prikupljanja sredstava i angažovanje donatora.
- Mjeri i analizira djelotvornost komunikacijskih strategija i izvještava o ključnim indikatorima učinka.
- Promoviše aktivnosti pojedinačnih projekata u skladu sa planom aktivnosti I implementacijom
- Priprema, organizuje i koordinira događaje i programe koji su sastavni dio projektnih aktivnosti
- Učestvuje u izradi programskih izvještaja o realizaciji projekata
- Komunicira sa partnerima na projektima i drugim učesnicima u procesu
- Učestvuje na sastancima, radionicama, konferencijama i sličnim događajima
- Izvodi treninge /edukacije za učesnice projekata
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- Univerzitetska diploma ili SSS uz odgovarajuće radno iskustvo
- Vozačka dozvola i aktivno korištenje vozila (B kategorija)
- Aktivno znanje engleskog jezika (usmeno i pismeno),
- Aktivno znanje i rad na računaru, posebno MS Windows, MS Office, internet pretraživanja i e-mail komunikacije,
- Poznavanje upotrebe AI
Dodatna prednost će biti:
- Iskustvo u izvođenju treninga/edukacija za odrasle
- Iskustvo u radu na projektima u NVO sektoru
- Odgovornost, predanost i tačnost u radu, analitičnost i sistematičnost (preporuke)
- Komunikacijske sposobnosti – Dobre komunikacijske sposobnosti u govoru i pismu,
- Timski rad – Sklonost timskom radu, dijeljenju ideja, učestvovanju u razrađivanju ideja, sposobnost uspostavljanja i održavanja dobrih radnih odnosa uz senzibilnost i poštovanje različitosti, posebno u radu sa ženama
- Sposobnost za samostalan rad
- Fleksibilnost u radu
- Koordinatorica/koordinator za poduzetništvo
Projekat: „Prema jednakosti, žene i građani u akciji za inkluzivnije društvo u Bosni i Hercegovini“
Žene za Žene International zajedno sa francuskom partnerskom organizacijom Empow’Her od januara 2024 implementira projekat „Prema jednakosti“, uz podršku AFD – Agence Française de Développement. Cilj projekta je pružiti podršku poduzetništvu žena u Bosni i Hercegovini, ali i u cijeloj Istočnoj Evropi.
Planirana je uspostava Sist’Her centar za žene u Sarajevu, koje će biti epicentar poslovnih aktivnosti žena, razvoja i sestrinstva među ženama iz Sarajeva, ali i cijele Bosne i Hercegovine! U našem Centru ćemo zajedno kreirati mreže, dijeliti znanje i iskustvo jedne s drugima, te promovirati međusobno učenje i rast.
Opis posla:
Priprema, organizuje i pruža različite vrste obuka i edukacija, savjetovanja i mentoringa i događaja u oblasti poduzetništva za žene:
- Organizuje i vodi „Školu poduzetništva za žene“ za poduzetnice početnice i za postojeće biznise koje vode žene
- Priprema i osmišlja programe i kurikulum i metode za prenos znanja i vještina za učenje o poduzetništvu u sklopu „Škole poduzetništva“,
- Organizuje specijalističke obuke a u skladu sa potrebama poduzeća/start-upa i postojećih biznisa koje vode žene na teme: marketing, vanjskotrgovinsko poslovanje, uvođenje standarda kvalitete, održavanje web stranice i dr. aktuelne teme za poduzetnice.
- Vrši mentorisanje novoosnovanih i postojećih biznisa za korisnice Sist Her Centra
- Pruža osnovne informacije i savjetovanje o procesu registracije, potrebnoj dokumentaciji i procedurama u skladu sa odabranom poslovnom djelatnošću
- Povezuje korisnice centra sa pružaocima usluga za provedbu cjelokupnog procesa registracije kod nadležnih institucija.
- Povezuje korisnice centra sa pružaocima usluga za finansiranje start-upa i postojećih biznisa
- Povezuje poduzetnice sa vanjskim saradnicima, stručnjacima iz različitih oblasti (finansije, pravo, bankarski sektor, marketing agencije, mikrokreditne organizacije, informacijske tehnologije itd.)
- Pomaže korisnicama centra da se uključe u razmjenu u okviru programa EU She Founder – ERASMUS za mlade poduzetnike/ce
Priprema, organizuje i učestvuje u različitim vidovima promocije žena u poduzetništvu događajima u cilju promocije biznisa žena / korisnica Centra Sist’Her:
Redovno prati i informiše poduzetnice/korisnice Sist’Her Centra o:
- javnim pozivima i programima u BiH i regiji koji se odnose na start-up i postojeće biznise
- programima za poticaj razvoja poduzetništva
- dostupnim programima za pristup bespovratnim sredstvima za poduzetnice
- poslovnim događajima (konferencije, seminari, sajmovi, poslovni susreti…) i drugim bitnim dešavanjima u BiH, Balkanu i Evropi.
Kandidati/kinje trebaju da ispunjavaju sljedeće uslove:
- VSS
- Minimalno 3 godine iskustva u oblasti poduzetništva
- Odlična pisana i govorna komunikacija
- Odlične interpersonalne vještine i sposobnost timskog rada
- Aktivno poznavanje engleskog jezika
- Odlično radno poznavanje MS Office-a
- Vozačka dozvola B kategorije
Sva radna mjesta su u Sarajevu.
Za uspješnu prijavu, potrebno je poslati sljedeće:
- motivaciono pismo,
- biografiju (CV)
na E-mail: [email protected].
U naslovu emaila obavezno naznačiti poziciju za koju se prijavljujete.
Sve prijava pristigle do 31. maja 2024.godine, će biti razmatrane u prvom krugu, a kandidati/kinje koji ispunjavaju uslove, će biti pozvani na razgovor.
Prvi pregled i odabir pristiglih prijava bit će izvršen u periodu od 01. do 15. juna 2024. godine.
Oglas se objavljuje 13.05.2024. godine i ostaje otvoren do popune radnih mjesta.